זירת המומחיםטיפוחצרכנות

איך להגיע לשולחן החג עם עור חיוני וזוהר

העור שלנו חשוף במהלך היום, לפסולת שמצטברת עליו מהסביבה, מעישון, מאיפור, מלחות וכו' ואנחנו לא רוצות להגיע לשולחן החג עם עור עייף ואפרורי. ולכן, חשוב מאד לנקות את העור על בסיס קבוע ולהזין אותו.

ד"ר להבית אקרמן ממחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו וישי: "עור יפה דורש התמדה ולא ניסים ולא קיצורי דרך- חשוב לקיים שגרת טיפוח נכונה וקבועה ומותאמת בכדי שנוכל להגיע לשולחן החג עם מראה עור זוהר ובריא ולא עייף ואפרורי. ולכן, אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי להתחיל איתו זה ניקוי עור הפנים שהוא מהשלבים החשובים בשגרת הטיפוח."

מומחי מותג וישי מסבירים:

יש "להשקות" את העור מידי יום – לשתות הרבה מים זה בריא ומומלץ אבל לפעמים כדאי להשתמש בחומרים קוסמטיים על מנת למשוך מים גם לשכבות העור החיצוניות- שהם אלה שנוטות לסבול הכי הרבה מיובש- את זה עושים באמצעות תכשירים אשר מכיל ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית כמו סרומים וקרם פנים. לחומצה ההיאלורונית יכולת לספוח הרבה מאד מים והיא משמשת כמו קטר של לחות- אשר מושך אחריו מולקולות מים שיאצרו בתוך העור. התוצאה של זה- שיפור מיידי בקמטוטים ובמראה של העור.

מומלץ לאמץ מידי יום שגרת טיפוח בוקר, לנקות פנים, למרוח סרום קרם עשיר וקרם הגנה. מומלץ להשתמש בתכשירים אשר מכילים חומרים פעילים כמו ויטמין C באופן עקבי. וכחלק משגרת הטיפוח,  הדבר ישפר את גוון העור. מומלץ לשלב ויטמין C כחלק מקומפלקס חומרים פעילים בלילה ביופפטידים, רזורצינול וכו' (יחד עם חומצות  ומולקולות אשר מעודדות ייצור קולגן) ניתן למרוח ויטמין C גם בבוקר יחד עם קרם לחות המשלב מסנן קרינה, מסדרת ליפטאקטיב קולגן המכיל פורמולה פורצת דרך המכילה פפטידים ונגזרת של ויטמין C אשר מתמקדים בסימני אובדן הקולגן בעור + SPF 25.

את שגרת הטיפוח בעור הפנים  יש להמשיך גם בלילה לפני השינה – טיפוח עור הפנים בשעות הלילה, השעות שבהן יש לעור את יכולות השיקום הטובות והיעילות ביותר. ומה שיזרז את שיקומו מהר יותר. במהלך הלילה העור לא חשוף לנזקי היום – קרינת השמש, רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר, על כן הוא מפנה את המשאבים שלו לשיקום ולבנייה מחדש, בניגוד להגנה ולחימה במזיקים.

צילום: יח"צ

במהלך הלילה העור מתחדש באופן נמרץ, מריחת מוצרי ההזנה יעילה יותר, חילוף החומרים מהיר וייצור סיבי הקולגן והאלסטין מוגבר. שינה טובה בשילוב עם הרכיבים הפעילים מעניקה לעור רעננות וזוהר ויוצרת מראה צעיר ובריא.

  • מומלץ להוסיף קרם לחות עשיר להזנה אינטנסיבית במהלך שעות הלילה, העור "ישתה" את הלחות ויראה בבוקר רענן ומלא חיים.
  • טיפוח השפתיים והעיניים חשוב ביותר במיוחד בשעות הלילה, לכן יש להקפיד להשתמש בקרם עיניים, אותו מומלץ למרוח גם על השפתיים, שהרי העור באותם אזורים דומה ושכבת ההיפודרמיס אפסית, לכן הוא מתקמט כל כך מהר.
  • עיסוי והמרצה של העור חיונית להשבת זוהר לפנים ולמראה עייף. אם אינך סובלת מעור רגיש עם קופרוז/סבוריאה. קחי מעט קרם לחות והניחי בתנועות סיבוביות נמרצות על הפנים. בתנועות עיסוי נמרצות. מיד תרגישי איך עור פניך קורן ומלא אור.

טיפ- רגע לפני, בכדי להראות זוהרת במיוחד מרחי  מסכת פילינג לקבלת מראה עור זוהר מינרלית – פילינג נמרחים בקלות ונשטפים בקלות.   DOUBLE GLOW PEEL MASK – מסכת פילינג לעור זוהר. של וישי – מסכה מינרלית המכילה גרגרים מסלעים וולקניים וחומצה אלפא-הידרוקסית [[AHA לקילוף עדין של תאים מתים – מסייע למרקם עור עדין יותר וגוון עור מואר ורענן יותר. המסכה מבצעת פעולת פילינג (קילוף) כפול: פעולת קילוף כימית עם AHA (חומצת פירות) להסרת תאים מתים, ופעולה מכאנית עם גרגרים של סלע וולקני לפילינג עדין. המסכה מכילה ויטמין Cg המסייע להארת גוון העור, ומים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

יש לעסות את הפנים עם וויטמין סי עם פורמולה היפואלרגנית נוגדת חמצון להפחתת מראה עור עייף. המכילה 11 מרכיבים בלבד, ומשלבת מרכיבים פעילים ועוצמתיים: 15% ויטמין C טהור המשולב עם נגזרת של חומצה היאלורונית, ויטמין E, פוליפונולים מעץ האורן, וכמובן מים טרמליים ממעיינות וישי .

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן