בריאותטיפוחנשיםצרכנות

מהאון ליין לאוף ליין: המותג האהוב על הסלבס, כוכבות הרשת ומובילות דעת קהל FILL IT – תוסף התזונה לשיער, הנמכר ביותר באון ליין, נכנס לראשונה לחנויות טבע ובתי מרקחת

הוויטמינים יהיו נגישים לרכישה ביותר מ- 100 נקודות בפריסה ארצית רחבה

חברת 'דה איי ברנד' הישראלית, הנמצאת בבעלות אשת העסקים אלכס נורטרופ, תחל לשווק את תוסף התזונה לשיער האהוב על הסלבס, כוכבות הרשת ומובילות דעת קהל, פיל איט, הנמכר ביותר בישראל באון ליין, לראשונה: בחנויות טבע ובתי מרקחת, בפריסה ארצית רחבה.
מדובר בכ 100 נקודות מכירה סלקטיביות, ביניהן: רשת טבע בעיר, אורן בית טבע, ניבי פארם, נירולי, שקדיה, טבע קסטל, בית טבע, ינסון ועוד.
אלכס נורטרופ על כניסת פיל איט לחנויות טבע ובתי המרקחת: "מדובר במהלך אסטרטגי רחב, לאחר כניסת המותג לחנויות הדיוטי פרי, התמקדנו בלהנגיש את פיל איט ללקוחה גם בנקודות מכירה בארץ, במקביל למכירות באמצעות אתר האונליין של החברה". לדבריה: "מהלך זה משמעותי עבור המותג שמתכוון להיכנס השנה הקרובה לנקודות מכירה נוספות בארץ ובעולם".

בעזרת צוות המומחים של המותג פיל איט, הכוללים מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים, פיתחה חברת דה אי ברנד, תוסף תזונה לשיער המכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים, החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק, בעל רכיב פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף. רכיבי התוסף התזונה לשיער פיל איט כולל: קולגן, חומצה פולית, ביוטין, אבץ וויטמין B. מה שהופך את FILL IT לקפסולה הכי עוצמתית, המשלבת ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו במינונים הגבוהים בארץ. המוצר נמכר עד כה באתר האון ליין של החברה בכל רחבי העולם.

חברת "דה איי ברנד" מפתחת מוצרים ברמה בינלאומית. המוצרים 100% טבעיים ומכילים רכיבי פטנט אשר עומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות וה- FDA. הפיתוח נעשה בישראל, במפעל בעל תקן GMP ותקן ISO שמבטיחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים.
חברת דה אי ברנד הינה חברת סטארט אפ ישראלית אשר עוסקת במחקר ופיתוח של תוספי תזונה מעולם הביוטי. בין המוצרים של החברה: פיל איט מן (לגברים), תוסף תזונה המסייע ללחץ קאלם איט ( (CALM IT ומוצר טיפוח לשיער גלאו איט (GLOW IT. ).

צילום: שי הנסב
צילום: אסף לוי

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן