זירת המומחיםטיפוח

להסתכל בראי ולהרגיש טוב- איך עושים את זה?

למראה שלנו יש חלק חשוב בתחושה שלנו עם עצמנו. ההרגשה שתהיה לנו כשנעמוד מול הראי לפני שמתחילים את היום תשפיע מאוד על האנרגיות שנקרין, הביטחון והדבר ישפיע גם על כל דבר שנעשה, על הדרך בה נעמוד מול אנשים ובאופן כללי מצב הרוח. לכן, חשוב לעזור לעצמנו להרגיש טוב עם המראה שלנו. הדבר יכול להיות באמצעות השקעת עוד מחשבה קטנה על הלוק: התאמה טובה יותר של בגדים, איפור, אקססוריז או תכשיטים. דרך נוספת ליצור את תחושת האנרגיות והרעננות היא באמצעות טיפולי פנים. היום ישנן שיטות שונות לטיפול בפנים ובעור, שיטות טבעיות וקלילות שאינן דורשות פעולות פולשניות כמו הליך כירורגי. בסבטלנה קוסמטיקס מוצעים לכם טיפולים קוסמטיים שונים הנעשים כולם על ידי קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת.

למלא את הקמטים בצורה קלה ונוחה

קמטים בפנים הם אחד הדברים המפריעים ביותר למראה רענן של עור הפנים. קמטים יוצרים מיד מראה עייף ונפול, גם אם תחושתו של אדם בתוכו היא שונה לגמרי. רבים במיוחד החל משנות הארבעים לחייהם וגם מאוחר יותר מרגישים פער בין התחושה הפנימית לבין מראה הפנים. מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית הוא שיטת טיפול מוכרת וידועה אשר רבים עושים בה שימוש. חומצה היאלורונית היא חומר שתורם למיצוק העור (בין היתר) וזהו חומר שהגוף מייצר באופן טבעי אך ייצורו פוחת עם השנים. בגלל שזהו חומר המוכר לגוף היטב, הוא נקלט בצורה הטובה ביותר וגם משפיע בצורה אפקטיבית. השיטה מעולה להחלקת קמטים עמוקים כמו אלה שנוצרים בצידי האף וגם למילוי אזור הלחיים שהופך כחוש עם השנים.

להפעיל את שרירי הפנים בצורה חכמה

באמצעות הפנים שלנו אנחנו מביעים את הרגשות: עצב, שמחה, פחד, כעס ועוד. לעיתים הפנים מביעים הרבה יותר ממה שאנחנו מנסים להביע בגלל עבודת יתר של שרירי הפנים. עבודה זו מביאה גם להיווצרות קמטים קבועים כמו קמטי כעס במצח, אותו קמט אנכי מוכר, קמטי דאגה במצח שהם אופקיים וגם קמטי צחוק. הזרקת בוטוקס היא הדרך להרגיע מעט את שרירי הפנים מעבודת יתר והדרך להחליק את אותם קמטי הבעה שלרוב אינם מחמיאים לנו. חשוב לעשות את הטיפול רק במכון שהוסמך לכך, יודע היטב כיצד לעבוד עם בוטוקס ואת הכמויות המדויקות כדי לא להביא להשפעת יתר של הבוטוקס. הבוטוקס הוא רעלן ולכן נדרשת כמות זעירה ומדויקת מאוד כדי שהשפעתו תהיה חיובית ובמידה המתאימה.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן