זירת המומחים

הסוף לשעווה ולגילוח

הסרת שיער בלייזר בחיפה היא שיטה ארוכת טווח של הסרת שיער הפוגעת או הורסת את זקיק השיער. בסלון היופי סבטלנה קוסמטיקס, תותאם לכם תוכנית טיפולי הסרת שיער בלייזר, עם תוצאות שנמשכות לטווח הארוך, בגישה בטוחה, מקצועית ויעילה.

איך עובד טיפול הסרת שיער בלייזר בחיפה?

הליך הסרת שיער בלייזר בחיפה כרוך בשימוש בקרן אור לייזר למיקוד הפיגמנט בשערות בודדות. האור עובר במורד ציר השערה ואל זקיק השערה. החום מאור הלייזר הורס את זקיק השערה, ושערה כבר לא יכולה לצמוח ממנו.

שיער עוקב אחר מחזור צמיחה ייחודי הכולל תקופות מנוחה, נשירה וגדילה. שיער שהוסר לאחרונה שנמצא בשלב מנוחה לא יהיה גלוי לטכנאי או ללייזר, ולכן ייתכן שיהיה צורך להמתין עד שהשיער יצמח מחדש לפני הסרתו. ברוב המקרים, הסרת שיער בלייזר בחיפה כרוכה במספר מפגשי טיפול שמתבצעים אחת לחודשיים עד שלושה חודשים.

 

האם השיער מוסר לצמיתות?

הסרת שיער מזקיק שיער הרוס היא לצמיתות, אבל חלק מהשיער באזורים המטופלים יצמח בחזרה לפני שיופחת עד שייעלם כמעט כליל, ולכן יש צורך בטיפולים חוזרים לשם הפחתת כמות השיער שצומח מחדש. בחלק מהמקרים, ייתכן אפילו שניתן להסיר את כל השיער.

צמיחה מחודשת של השיער לאחר טיפולי הסרת שיער בלייזר בחיפה תלויה במספר גורמים, כולל סוג השיער והמיומנות של הקוסמטיקאית שמבצעת את הטיפולים. השיער שצומח מחדש בהיר יותר ופחות בולט מהשיער שהוסר, מכיוון שהלייזר פוגע בזקיק השערה גם כאשר הוא לא מצליח להרוס אותו.

אם זקיק שיער ניזוק אך לא נהרס, השיער בסופו של דבר יצמח מחדש. זה יכול להיות קשה להרוס כל זקיק שיער בודד, ולכן רוב האנשים יראו צמיחה מחודשת של שיער.

בשורה התחתונה, חשוב להקפיד על סדרה קבועה של מפגשי טיפול

כאשר השיער צומח מחדש, ניתן לטפל בו שוב עם הליך הסרת שיער בלייזר בפנים, כך שאנשים שרוצים להסיר את כל השיער עשויים להזדקק למספר טיפולים. משך הזמן שלוקח לשיער לצמוח מחדש תלוי במחזור צמיחת השיער הייחודי של המטופלים.

בסלון היופי סבטלנה קוסמטיקס, תותאם לכם תוכנית טיפול מותאמת אישית, שמבוססת על למעלה מעשרים שנות ניסיון בתחום, עם תוצאות בטוחות ומעולות.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן