טיפוחנשים

כל מה שאת צריכה בתיק שלך הקיץ

רשימת MUST HAVE לתיק הנשי  לקיץ הקרוב אולי לא תצליח להוריד את הטמפרטורה בחוץ, אבל היא בהחלט תקל על השהייה בשמש, תפנק את העור והגוף ובעיקר – תשמור על הבריאות תוך שימוש במוצרים בטכנולוגיה מתקדמת.

צילום: יחצ חול

לדברי ד"ר סילבי פואניונק ,מומחית עור ויועצת למותג הטיפוח ליראק פריז:

1. מקדם הגנה לגוף SPF50+ : זהו השריון האישי מפני קרינת השמש. הוא יספק את הביטחון כשאת יוצאת מהבית – גם במכונית ממוזגת. הוא ישמור על העור החשוף מחלונות הרכב ואפילו בשהייה של 5 דקות בחוץ – חובה למרוח מסנן קרינה גבוה, במיוחד לאחר השעה 10:00 בבוקר. בחרי מקדם הגנה שנמרח בקלות, נספג מהר ולא פחות חשוב- מצויד בריח מדהים שלא נופל מקרם גוף יוקרתי או בושם.

2. מקדם הגנה לפנים SPF50+ :  טיפול משלים לשגרת טיפוח שתורמת גם לאנטי אייג'ינג. לאחר שימוש בסרום ובקרם לחות הקפידי על מריחת קרם הגנה לפנים עם מקדם הגנה גבוה, ריחני ונעים, בחרי במוצר שלא  ייצור שכבה שומנית ודביקה, כזה שנספג בקלות ונעים למריחה. יציאה לשמש או חשיפה לקרינת מסכים ללא מקדם הגנה איכותי תגרום נזק לעור.

3. תרסיס רענון מועשר בחמצן :  תרסיס רענון המספק בוסט חמצן לפנים, מוחק סימני עייפות ומספק נעימות וקרירות הוא מרענן ומחייה ומעניק פינוק של ממש בימי הקיץ החמים.

4. שפתון לחות: בחרי בשפתון לחות מועשר בחמצן והשתמשי בו  מידי יום לארך כל ימות העונה החמה.  השפתיים רגישות ומושפעות משינויי הטמפרטורה: חום, קור מזגנים, ים, בריכה, שמש – הגנה באמצעות שפתון לחות מועשר בחמצן יגן על השפתיים, ישמור על רכות, לחות ולמי שאוהבת אפשר לבחור אחד שיעניק גם גוון מושלם ואף ייצור אפקט נפח קל.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן