טיפוחכתבה ראשיתנשיםצרכנות

במיוחד לט"ו באב, המותג הרבלייף מציע: מגוון מארזי טיפוח מפנקים

המותג הרבלייף מציע מגוון רחב של מארזי טיפוח לרכישה אונליין. המארזים כוללים מוצרים איכותיים המועשרים בויטמינים ומינרלים, כמו גם תמציות צמחים איכותיות ושמנים אתריים. כמו כן, אינם מכילים פאראבנים או גופרית, ולא נוסו על בעלי חיים.

 

בין המארזים המוצעים:

 

מארז ספא (255 ₪) –  

 

  • ג’ל מרגיע מועשר באלוורה soothing gel ג'ל אלוורה מרגיע, מזין ומעניק לחות לעור. ג'ל מרגיע מועשר באלוורה ובצמחי מרפא, מזין ומרכך את העור ומעניק לו מראה חלק ונעים למגע.  ללא בושם וללא גופרה ופארבן.

מחיר מומולץ לצרכן- 130 ₪

 

  • תחליב ידיים וגוף- תחליב ידיים וגוף המכיל אלוורה וחמאת שיאה אפריקנית הנספגים במהירות ומעניקים תחושה חלקה ורכה לכל אורך היום.

מחיר מומלץ לצרכן 72 ₪

 

  • סבון אמבט וגוף – סבון מוצק על בסיס צמחי אלוורה ושמן זית ומכיל וויטמינים A ,C ו- E המזינים את העור. מנקה ביעילות רבה את העור ואינו מסיר ממנו את השומנים הטבעיים. מעניק ניחוח מרענן.

מחיר מומלץ לצרכן-  53 ₪

 

מארז טבע (מחיר 403 ₪ ) :

 

  • תרחיץ גרגרי פירות יער – תרחיץ עור פנים עם גרגירי פירות יער לחידוש מיידי של עור הפנים, עשיר בויטמינים ונוגדי חמצון הדרושים לעור הפנים, מקלף בעדינות את העור ובכך תורם לחידוש ורעננות. מתאים לכל סוגי העור. ללא תוספת פראבנים וסולפטים.

מחיר מומלץ לצרכן – 101 ₪

 

  • מי פנים מרעננים על בסיס צמחים – מי פנים המועשרים באלוורה, מעניקים לחות ורעננות לעור.

מחיר מומלץ לצרכן – 98 ש"ח

 

  • קרם לחות לעיניים – קרם לחות לשיפור המראה של העור הרגיש סביב העיניים. מסייע בהפחתת הופעת קמטי הבעה וקמטי הגיל סביב העיניים ומספק שיפור משמעותי ברמת הלחות של העור למשך 8 שעות.

מחיר מומלץ לצרכן – 204 ₪

 

מארז טיפוח פנים ( מחיר 591 ₪ ) :

 

  • ג'ל ניקוי הדרים  לפנים –מכיל גרגרי חוחובה בשילוב תמציות שמני הדרים, מסיר בעדינות לכלוך ואיפור מהעור ומותיר את העור נקי ורענן. מתאים לעור רגיל עד שמן.

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ש"ח

 

  • מי פנים מרעננים על בסיס צמחים – מי פנים המועשרים באלוורה, מעניקים לחות ורעננות לעור.

מחיר מומלץ לצרכן 98 ש"ח

 

  • מסכת חימר בניחוח מנטה- מסכה טיפולית לכל סוגי העור; מטהרת לעומק, מסירה זיהומים וסופחת את עודפי השומן. מוכחת קלינית כמשפרת את מראה הנקבוביות כבר לאחר השימוש הראשון, מכינה את העור לספיגה טובה יותר של מוצרי הטיפוח הבאים.

מחיר מומלץ לצרכן 110 ש"ח

 

  • קרם לחות עם מקדם הגנה SPF 30מספק לעור לחות לטווח ארוך והגנה רחבה מפני קרני השמש UVA / UVB . הקרם מסייע בהפחתת הופעת קמטי הבעה וגיל תוך 7 ימים בלבד *

מחיר מומלץ לצרכן 253 ש"ח

 

ניתן לרכוש את המוצרים גם כבודדים ולא כמארז.

צילום: סטודיו דיטיילס
צילום: סטודיו דיטיילס

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן