נשיםצרכנות

הסוד של כל אישה מתחת לבגדים…

לרגל עונת החתונות והאירועים, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA משיק: קולקציית מחטבים ופתרונות למחשופים

לקראת עונת החתונות והאירועים שבפתח, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA משיק את קולקציית המחטבים המובילה והנמכרת בעולם לכל אישה בכל מידה ( עד מידה 4(XL.

המחטבים של JACK KUBA עשויים מבדים דקיקים, נושמים ומנדפי זיעה בטכנולוגיית COOLING EFFECT. המחטבים כמעט ואינם מורגשים על הגוף, מאפשרים תנועה חופשיה וקלילה, מתאימים לכל בגד ולכל אירוע ומהווים בסיס לכל מלתחה. ניתן ללבוש אותם ביומיום מתחת לבגדים או לאירועים חגיגיים

הקולקציה מציעה מגוון דגמים וגזרות בשתי רמות חיטוב: בינונית או גבוהה, לכל אזור בגוף (בטן, ישבן, ירכיים , מותניים) וגם ALLOVER (שמלה מחטבת, אוברול מחטב לכל הגוף). בין הפריטים ניתן למצוא: מחטבים שאוספים ומחטבים את החזה והבטן ומחטבים המעניקים תמיכה ועיצוב גם לישבן ולאזור הירכיים ומתאימים מתחת לכל מכנס, חולצה, חצאית או שמלה. צבעוניות: צבע גוף ושחור.

בהתאם לרוח עונת האירועים, בנוסף למחטבים, ניתן למצוא פתרונות למחשופים: קאפים מסיליקון או מבד הנדבקים במקום חזיה ומעניקים הרמה ותמיכה לחזה. אידיאלים לבגד עם מחשוף עמוק או גב פתוח (קאפ A עד E), רצועות מדבקות ארוכות עם דבק היפואלרגני דו צדדי הנדבק לשמלה ולגוף כך שהבגד לא יזוז (לשימוש בכל מחשוף: קידמי, בצידי הבגד ועוד), מקרב כתפיות המאפשר להתאים את החזייה לצורות מחשוף שונות ,מדבקות לכיסוי פטמות (חד פעמי/ רב פעמי) עם דבק היפואלרגני או סיליקון נצמד ללא דבק ועוד.

מחירים:
מחטבים החל מ- 169 ש"ח
פתרונות למחשופים ולחזה- החל מ- 67 ש"ח

צילום: שי יחזקאל
צילום: יחצ חול

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן