נשיםצרכנותקהילה

רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA משיקה:

קולקציית לנז'רי בלעדית של המותג הניו יורקי האייקוניDKNY סטייל אורבני למראה אלגנטי מתוחכם

רשת ההלבשה התחתונה היוקרתיתJACK KUBA משיקה קולקציית לנז'רי בלעדית של המותג הניו יורקי האייקוני DKNY הכוללת: חזיות תומכות, ברלטים מעוצבים, תחתונים, פיג'מות והלבשת פנאי.

קולקציית DKNY צעירה, טרנדית, משלבת בין סטייל אורבני למראה אלגנטי מתוחכם, בדים נעימים, רכים המעניקים תחושת נוחות לאורך זמן ועיצובים המציגים קווים נקיים ופלטת צבעים נייטרלית של: שחור, לבן, פודרה, בז', אפור, קאמל ומנומר.

סט ברלט ותחתונים עם לוגו – הברלט הוא פריט חובה בכל מלתחה ומשלב בין סטייל לפונקציונליות, רצועת הלוגו הופכת אותו לפריט אופנתי ושיקי שיכול גם לבצבץ מתחת לחולצה רפויה או שקופה. המבנה שלו (ללא הברזלים) מציע נוחות מרבית והופך אותו לאידיאלי ללבישה לאורך כל היום. לברלט מצטרפים תחתונים תואמים במבחר גזרות היוצרים סט מושלם.

ברלטים וחזיות ללא ברזלים –הרגשה של חזייה איכותית – ללכת עם ולהרגיש בלי .. שימוש בבדים רכים, גמישים ואלסטיים המעניקים תמיכה והרמה לחזה. בחלק מהדגמים יש אפקט של פושאפ.

חזיות – מבחר רחב של חזיות מעוצבות המספקות תמיכה מעולה ונוחות לאורך כל היום. החזיות ללא תפרים ואינן נראות מתחת לבגדים.

פיג'מות והלבשת פנאי – השילוב המושלם בין נוחות לסטייל, הקולקציה מציעה פיג'מות וחולצות שינה בגזרה רפויה להבטחת נוחות מקסימלית. בדים רכים, נעימים ואיכותיים, הלוגו המעודן והמתוחכם של DKNY מוסיף נגיעה של אלגנטיות לכל פריט.

תחתונים – מגוון רחב של גזרות: כגון תחתונים, ביקיני, חוטיני ובוקסר-שורטס, כל אחד מהם עשוי מבדים איכותיים, רכים ונושמים. העיצובים כוללים לעיתים קרובות פרטים אלגנטיים כמו תחרה עדינה, לוגו סולידי והדפסים. התחתונים נטולי תפרים ויושבים באופן מושלם מתחת לבגדים.

מחירים:

חזיות: החל מ- 399 ש"ח
ברלטים וחזיות ללא ברזלים: החל מ- 199 ש"ח
תחתונים: 2 ב- 149 ש"ח
פיג'מות והלבשת פנאי ובית – החל מ- 298 ש"ח

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן