טיפוחצרכנות

חשיבות המולקולה ההיאלורונית לבריאות השיער

סביר להניח שרובנו שמענו לא פעם על נפלאות החומצה ההיאלורונית. אולי אתם מכירים אותה בתור "גיבורת העל" לטיפוח עור הפנים, שמספקת לחות אינטנסיבית לעור ומפחיתה באופן גלוי את מראה הקמטים והקמטוטים על ידי הענקת הנפח הנחשק.

כעת, הגיע הזמן שתדעו שרכיב האנטי אייג'ינג האהוב, אינו מיועד רק לפנים! לאחרונה, יותר ויותר מוצרים מנצלים את היתרונות של חומצה היאלורונית גם עבור טיפוח השיער. זה בהחלט יכול להיות הסוד של החברה שלא גילתה איך היא השיגה פתאום רעמת שיער בריאה וחיונית למראה.

מאיה לזר, מנהלת הדרכה לוריאל פריז מסבירה : "בדומה לאופן שבו חומצה היאלורונית פועלת על עור הפנים, כך היתרונות שלה תורמים גם לשיער ובאופן מדהים מושכים את הלחות לתוך קשקשת השיער ונועלים את הלחות בפנים. מכיוון ששיער חסר לחות ופגום נוטה להיות בעל קשקשת פתוחה המאפשרת ללחות לברוח בקלות, תוספת של חומצה היאלורונית לשיער עוזרת להשאיר את הלחות ולמשוך אותה לתוך סיב השיער, וכתוצאה מכך השיער נראה יותר מבריק, גולש וחיוני למראה בריא יותר.  למעשה, סידרת מוצרי שיער עם חומצה היאלורונית, כמו הסדרה ההיאלורונית החדשה של אלביב מספקים לשיער עד 72 שעות של לחות, ומותירים אותו מלא בלחות.

עכשיו בטח אתם חוששים קצת מכל החומצה הזאת שאנחנו מכניסים לשיער, אז בואו נעשה סדר…חומצה היאלורונית היא לא ממש חומצה כמו שאנחנו מדמיינים לעצמנו בראש, מדובר ברכיב בסיסי שכולנו נולדים איתו בגוף והוא אחראי על מאגרי הלחות. כלומר, שימוש בתכשירים המכילים חומצה היאלורונית לא רק שלא יפגעו בשיער אלא, יעצימו ויחזקו את הטיפוח הבסיסי שלו. זוכרים איך נראה השיער כשהייתם ילדים לפני שפגענו בו עם עיצובי השיער השונים, החשיפה לשמש ועוד.. זוכרים איך הוא היה מבריק, מלא ונעים למגע? זו היתה התקופה שמאגרי החומצה ההיאלורונית בגוף היו בשיאם באופן טבעי, לא הייתם רוצים להחזיר את השיער לימים האלו? בדיוק בשביל זה אתם צריכים להכיר ולהתנסות בנפלאות המוצרים המשלבים חומצה היאלורונית עבור השיער.

מראה שיער בריא מתחיל קודם כל מהשורש ולכן חשוב במיוחד להקפיד לנקות את הקרקפת היטב עם שמפו שמכיל לחות. הלחות תזין את סיב השערה ותכין את הבמה לשאר שגרת טיפוח השיער.
שמפו המכיל פורמולה עם חומצה היאלורונית זה בדיוק מה שצריך לטיפוח רווי לחות. השמפו לא רק מנקה את השיער מהלכלוך והשומן, הוא גם מספק לשיער לחות אינטנסיבית המזינה את השיער עד 72 שעות מרשימות. לחות אינטנסיבית זו מעניקה לשיער מעבר ללחות, גם מראה שיער מבריק ומלא יותר עם רכות מפנקת, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

אם אתם בעלי שיער גלי או מתולתל הנוטה לקרזולים וזקוק אפילו יותר להזנה רוויית לחות על מנת "לשבור" את המראה חסר הלחות ולקבל מראה מבריק וחיוני מבלי להכביד על השיער ומבלי לוותר על המראה הקופצני והשובב של התלתלים.

לקבלת תוצאות טובות יותר ומראה אוורירי ובריא השתמשו בכל חפיפה גם במרכך עם חומצה היאלורונית לסגירת קשקשת השיערה להגברת הברק ולעטוף אותה יחד עם החומצה היאלורונית ממלאת הלחות.

צילום: יחצ חול

בתוך כך , מותג טיפוח השיער מס' 1* באירופה 'אלביב' מבית לוריאל פריז, משיק את 'הסדרה ההיאלורונית' – סדרת מוצרי טיפוח לשיער המכילה חומצה היאלורונית – למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית לאורך זמן. הסדרה מציעה :שמפו, מרכך, סרום ומסכת הזנה.

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן