בריאותנשים

מנחת הטלויזיה אילנית לוי חושפת לראשונה אובחנתי בגידול שהוסר

יוצאת בקמפיין "לכו להיבדק - זה מציל חיים"!!!

מנחת הטלוויזיה והשחקנית אילנית לוי חזרה מחופשת הקיץ המשפחתית היישר לצילומי קמפיין של בית האופנה גולברי, כפרזנטורית המותג זו השנה השישית.

הקמפיין בכיכובה של לוי יעלה בעוד כשבועיים לרגל השקת קולקציית סתיו 2023 ולרגל חודש המודעות לסרטן השד, במטרה לעודד נשים וצעירות להבדק למען גילוי מוקדם של סרטן השד.

לוי, ששמחה על הקמפיין של גולברי להעלאת המודעות ולחשיבות הנושא, שיתפה לראשונה שמאז שאביה נפטר מסרטן לפני כ – 15 שנה, היא נבדקת באופן קבוע. לאחר מספר שנים אובחן גוש בשד ולאחר ביופסיה עברה ניתוח להסרת הגוש. לוי: "מאז ועד היום אני נבדקת כל 3 חודשים לוודא שלא יחזור."

עוד אמרה לוי: " כמי שעברה את החוויה הנוראית הזו חשוב לי להשתתף בקמפיין לגילוי מוקדם, זה מציל חיים!!!. אני חיה את הפחד היומיומי ואם פעם הייתי דחיינית של רופאים, הגילוי המוקדם נתן לי דחיפה להיבדק באופן קבוע ולא להזניח את הנושא"

עוד שיתפה אלינית לוי: "שפנו אליי מגולברי וספרו לי על נושא הקמפיין אמרתי במידיי כן! כיום אני יודעת שאני נשאית גן סרטן השד ואני מקפידה לעודד צעירות ונשים להיבדק באופן קבוע – כל אחת ואחת חייבת לפנות מיומנה הלחוץ על מנת להציל את עצמה. חודש המודעות לסרטן צבוע לא סתם בורוד זה צבע אופטימי אז נקווה לכל נשות ישראל שיקבעו תור ויעשו את הצעד, אם שיתוף הסיפור האישי שלי יגרום לחלק גדול מהנשים לקום ולהבדק החשיפה מבחינתי עשתי את שלי".

עוד סיפרה על הסט אילנית לוי שהיא ואלירז מקווים מאד להרחיב את המשפחה, לאחר לבטים רבים החליטו סופית שרוצים אח/ות לאריה ומקווים שיקרה במהרה. לוי סיפרה עוד שאלין עולה לכיתה י"ב וכבר קבלה צו גיוס והם משיקים בקרוב את העונה השנייה של סדרת הטלוויזה 'משפחת שדה'.

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן