נינט טייב תקבל 1 מיליון ש"ח עבור קמפין לרשת זגה – פינות אוכל
היוצרת והשחקנית נינט טייב, נבחרה כפרזנטורית של רשת ZAGA- פינות אוכל. לראשונה רשת זגה – פינות אוכל האיכותית בוחרת פרזנטורית שתשמש כפנים של המותג ותככב בקמפיינים של הרשת.
נייט טייב תקבל עבור התפקיד החדש כ- 1,000,000 ₪ והקמפיין הראשון בכיכובה יעלה לקראת השקת קולקציית קיץ 2022 שיכלול בין הייתר: פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה של הרשת.
לדברי אביטל מאיירס מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים ברשת זגה פינות אוכל: "בשנים האחרונות הרשת צמחה משמעותית ולכן קיבלנו החלטה לעלות שלב בשיווק ופרסום המותג ולבחור בפרזנטורית שהיא דמות ידועה ואהובה על הקהל הישראלי ובה בעת ידועה גם בסגנונה, איכותה והצלחתה. מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים של זגה ומבדל אותה בתחום פינות האוכל".
נייט טייב מסרה על בחירתה כפרזנטורית של רשת זגה פינות אוכל: "אני שמחה ונרגשת להצטרף למשפחת זגה הנפלאה, מצפה לנו דרך מבורכת יחד״.
נינט טייב (39) אומנית-יוצרת ושחקנית, תגיע בחודש הבא (מאי) לישראל לרגל צילומי הקמפיין של רשת זגה-פינות אוכל ולרגל צילומי העונה השנייה של תוכנית הטלוויזיה הכוכב הבא – שם משמשת כשופטת. מייד לאחר מכן תטוס לסיבוב הופעות בארה"ב לקראת צאת אלבומה החדש בשפה האנגלית.
רשת ZAGA – פינות אוכל הוקמה בשנת 1961 ומתמחה בייצור ושיווק פינות אוכל. כיום מונה רשת זגה 12 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת הקמעונאית המובילה בתחום בישראל. הרשת מציבה שלושה ערכים מרכזיים כאחד: איכות, נוחות ונראות עיצובית. בבעלות הרשת מפעל בבולגריה אשר מייצר, מעצב ומשווק לאירופה וארה"ב את מגוון הקולקציות של פינות האוכל בשיטות ובחומרים איכותיים וייחודים.