נשיםצרכנותקהילה

מותג ההלבשה היוקרתיJACK KUBA משיק : קולקציית הריון ולידה

מותג ההלבשה התחתונה היוקרתיJACK KUBA ממשיך ללוות את האישה בכל שלב ואירוע בחיים, וזה כולל גם את התקופה הקסומה של ההריון ולאחר הלידה.

קולקציית הריון ולידה החדשה שלJACK KUBA כוללת מגוון פריטים שכל אישה צריכה בתקופה ייחודית זו בחייה: תחתוני הריון ולאחר לידה, חזיות סופט המתאימות לאורך כל תקופת ההיריון ולאחר הלידה וכן חזיות הנקה.

תחתוני הריון ולאחר לידה – גזרה גבוהה, בד נעים סופט סטרץ, החגורה שמתחת לבטן עשויה בשכבה כפולה על מנת להעניק תמיכה והגנה לבטן והחלק עליון גמיש ודק, נמתח וגדל עם הבטן לאורך כל ההיריון. התחתונים מוצעים בצבע גוף או שחור ומתאימים לשימוש גם לתקופה שלאחר הלידה.

תחתוני פוסט פארטום (לאחר לידה)- תחתונים תומכים ותחתונים בגזרה גבוהה שמעניקים תמיכה וביטחון, מבלי להתפשר על עיצוב. הפתרון האולטימטיבי לימים הראשונים שלאחר הלידה, התחתונים מעניקים את התמיכה הרצויה לגוף, בדגש על אזור של הבטן הרפויה לאחר הלידה. מוצעים במגוון גזרות ודוגמאות בצבעים: שחור, לבן, צבע גוף וכחול.

חזיית הנקה –החזייה המושלמת לתקופת ההנקה מעניקה תחושה נוחה ובטוחה להיניק בקלות בכל מקום. טכנולוגיה חדשנית שמאפשרת לחזיה להתאים את עצמה לגודל החזה שמשתנה בזמן הנקה. הבד אלסטי, גמיש ונושם, עוטף את החזה באופן מלא .
החזיה מעניקה תמיכה מעולה לחזה של נשים מניקות מאחר והחזה נוטה להיות כואב וכבד, עשויה מבד נושם ועצמות (ברזלים) גמישות ורחבות במיוחד שלא לוחצות על החזה אלא נותנות הרגשה של חזייה ללא ברזלים אבל עם תמיכה מקסימלית. לחזייה קליפס קל ונוח במיוחד שתוכנן ועוצב לפתיחה קלה ביד אחת. פנים הקאפ עשוי מבד רך שלא מתחכך בעור. בתוך הקאפ ישנו משולש "מסגרת" מבד עדין ונעים, ללא תפרים שלא שורט ומשפשף את עור התינוק בזמן הנקה. צבעים: שחור, צבע גוף.

חזיות סופט לתקופת הריון ולאחר לידה – מעוצבות בטכנולוגיה חדשנית המתאימה בצורה מדויקת לכל מידה ולכל מבנה גוף. עשויות מבד נמתח, נושם ואוורירי להרגשת רכות ונוחות מושלמת, לאורך כל היום. מגוון גזרות- סטרפלס, גוזיה, ברלט, גופיה ועוד, צבעוניות מגוונת : אדום, ורוד, תכלת, מנומר, חום, שחור, לבן, צבע גוף . הקולקציה מציעה גם תחתונים תואמים לחזיות.

טווח מחירים:
תחתוני הריון- 199 שח
תחתונים לאחר לידה – החל מ 67 ₪
חזיית הנקה – 299 שח
חזיות סופט להריון- החל מ 254 ₪ , תחתונים -החל מ 127 ₪

להשיג ברשת חנויות JACK KUBA ובאתר jack-kuba.co.il

צילום: שי יחזקאל
צילום: שי יחזקאל
צילום: יחצ חול
צילום: שי יחזקאל
צילום: יחצ חול
צילום: יחצ חול

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן