זירת המומחיםכתבה ראשיתנשיםצרכנות

כך תשיגי את הלוק המושלם והנכון לשיער שלך לחגיגות נשף הסיום!

לקראת חגיגות הפרום, מומחי השיער של Dyson חולקים את סודות הסטיילינג והטיפים שיעניקו לך מראה שיער עדכני וטרנדי לנשף הגדול ועם זאת ישמרו על השיער בריא

אבחון סוג השיער

אם את יודעת מה סוג השיער שלך תוכלי להגיע בקלות לסגנון העיצוב שתרצי לערב החגיגות! שיער חלק וגולש? או אולי תלתלים מושלמים? ברגע שיודעים את סוג השיער, יהיה קל יותר לעצב אותו ולמצוא את הכלים המתאימים לו.

לא משנה מה סוג השיער שלך, המרקם שלו יהיה איפשהו בין דק לעבה. לדוגמה, עם מעצב השיער Dyson Airwrap  , המברשת הקשיחה מתוכננת ליישור שיער עבה ומתולתל בעוד שהמברשת הרכה מיועדת לסוגי שיער עדינים יותר. המסלסלים השונים עוצבו עבור מגוון סוגי שיער, כך שקל יותר להתאים את שגרת העיצוב שלך לסוג השיער הספציפי שלך ולסגנון העיצוב הסופי הרצוי.

התאמה בין העיצוב לטכניקה

מה שבאמת חשוב לך בפרום שתהיה לך את הפריזורה שתוציא אותך הכוכבת  של הערב! כזו שרק תגרוף מחמאות מכל הסובבים.

אך, לפני כל זה, בשלב ההכנות,  חשוב להקפיד גם על בריאות השיער ולהתאים בין עיצוב השיער הרצוי למכשיר העיצוב הנכון. זכרי: השיער שלנו חלש יותר כשהוא רטוב ולכן הוא פגיע יותר. לכן, כדאי לנקוט בזהירות רבה כאשר עובדים עם שיער לח או רטוב.

מייבש השיער Dyson Supersonic מספק זרימת אוויר עוצמתית, מהירה וממוקדת לצד בקרת חום חכמה כדי להבטיח שהחום לא יפגע בשיער. בחירת התוספת הנכונה שתתאים לסוג השיער שלך היא גם מאוד חשובה. אם יש לך שיער גס או מפותל, מסרק בעל שיניים רחבות עם שיניים חלקות, עגולות וחזקות המחליקות בצורה אחידה את השיער מבלי להיתקע או למשוך אותו – תוצאה נפוצה של נזק מכני.

אם יש לך שיער דק יותר או קרקפת רגישה יותר, אביזר ה Gentle Air יספק את אותה מהירות של ייבוש אך יפזר את האוויר עם זרימת אוויר עדינה יותר.

לא לפחד מחשמל סטטי

אין ספק שקצוות מפוצלים וחשמל סטטי בשיער יכולים להביא לתסכול אמיתי! במיוחד שצפוי לנו ערב נוצץ וכל מה שאנחנו רוצות זה מראה שיער שופע ומלא ברק ולא כזה שהוא קופצני  וקשה לסידור.

כי הרי אין כמו ההרגשה שאחרי ייבוש שיער על ידי מעצב במספרה. אנו רוצות  להשיג את אותו גימור מבריק גם בבית! האביזר החדש של מייבש השיער supersonic Dyson  עושה בדיוק את זה- מאפשר לקבל את אותו גימור סופר מלוטש בכוחות עצמם, לא רק במספרה.

הטיפ למראה מלוטש ועוצר נשימה הוא קודם כל לעצב את השיער עם מחליק Dyson Corrale   ולסיים עם המייבש שיער עם אביזרFlyaway  לנטרול חשמל סטטי–באמצעות שימוש באביזר זה ניתן להשיג מראה שיער אחיד ולא מחושמל ומראה בריא ומעוצב כמו של עיצוב מקצועי במספרה, כל זאת ללא שימוש בחום קיצוני, תוך שמירה על הברק הטבעי של השיער.

שיער חלק וגולש או גלים יפהפיים בכוחות עצמך?

 

מעצב השיער  Dyson Airwrapהוא בדיוק הפתרון שאת מחפשת. מעצב השיער החדשני מאפשר לקבל מגוון סוגים שונים של מראה: תלתלים בעלי נפח, שיער גלי במראה טבעי ושיער חלק וגולש. הסטנדרט הוא של מספרה אך התפעול לעומת זאת, ביתי ופשוט. בשונה משאר מכשירי עיצוב השיער, שלפני השימוש בהם נדרש ייבוש מלא של השיער, עם מכשיר ה- Dyson Airwrap מומלץ להתחיל בעיצוב השיער בעודו לח. התוצאה: מראה טבעי בגימור משי שנראה הכי מקצועי שיש.

 

למקסם את האופי של התלתלים

מתולתלת? קבלי טיפ נוצץ שיעצים את מראה התלתלים שלך לערב נוצץ וזוהר! לא משנה מה המרקם הטבעי של השיער שלך, אביזר ה Diffuser של Supersonic Dyson  יעצים את מראה התלתלים הטבעי של השיער שלך. פחות זה תמיד יותר – פחות חום, פחות תנועה והגדרת זרימת אוויר פחות חזקה יעזרו להגן על שלמות הצורה, תוך הימנעות מקירזול לא רצוי. ה Diffuser – פועל כדי לדמות אפקט ייבוש אוויר תוך כדי עיצוב, עם שיניים ארוכות יותר שמגיעות עמוק יותר לתוך השיער, לייבוש מהיר לאורך כל העיצוב.

סודות לנפח בשיער

רוצה להפתיע בשיער מלא נפח?  לגימור בעל נפח יש לייבש את השיער כנגד זרימת השיער. לדוגמה, ייבוש השיער מצד ימין לשמאל וייבוש הצד האחורי לחזית באמצעות מייבש השיער Dyson Supersonic  ואביזר ה Gentle Air. כדי להוסיף את הנפח הקטן הזה בסוף  מומלץ להשתמש באביזר ה Flyaway -החדש כדי להרים בעדינות את השורשים ולהחליק את כל החשמל הסטטי שאולי הופיע במהלך העיצוב- זה גורם לנפח להיראות טבעי יותר ולשיער שלך להיראות עבה יותר.

החלקה של שיער עבה

בעלות שיער ארוך נוהגות בדרך כלל לחלק את השיער לחלקים לפני העיצוב כדי להקל על עבודת ההחלקה של השיער. מחליק Dyson Corrale   משדרג לחלוטין את הפעולה הזו עם טכנולוגיית הפלטה הגמישה והיכולת לעצב מהר יותר. עם השליטה הנהדרת שלו, אפשר לעצב את השיער בצורה יעילה יותר ובטמפרטורות נמוכות יותר, תוך צמצום זמן העיצוב ושמירה על בריאות השיער.

הימנעות מנזקי שיער- לשיער בריא יותר

נזק מכני (שהינו הנזק השכיח ביותר לשיער), הברשת יתר, ייבוש באמצעות מגבות או העברת אצבעות דרך השיער שוב ושוב גורמים לשיער להיות חלש ורגיש יותר לנזקים. הדבר הטוב

ביותר לעשות הוא להימנע מהברשה של השיער כשהוא רטוב ולא לצאת מהבית עם שיער רטוב – מומלץ לייבש אותו תחילה עם מייבש השיער ובחום נמוך.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן