טיפוחכתבה ראשיתנשיםצרכנות

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה CeraVe משיק שמן רחצה לפנים והגוף: HYDRATING FOAMING OIL CLEANSER

שמן רחצה מקציף המתאים לשימוש גם על עורם של תינוקות.

מסייע בהרגעת העור מעניק לחות ושיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, מכיל 3 סרמידים חיוניים.

 

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה CeraVe – משיק: שמן רחצה מקציף, לפנים ולגוף, המעניק לחות. השמן החדש מתאים לעור רגיל עד יבש מאוד ומותאם לשימוש גם על עורם של תינוקות. מנקה, מזין את העור בלחות ומרגיע אותו, מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של העור ומבלי להותיר תחושה שמנונית.

 

שמן רחצה מקציף מכיל 3 סרמידים חיוניים שמהווים את המפתח לעור בריא ומאוזן בלחות. הסרמידים של סרווה, זהים לסרמידים הטבעיים להם העור זקוק ושילובם הייחודי מסייע בטיפול ביובש, מעניקים לחות ומצמצמים את אובדן המים בעור, וזאת, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. הפורמולה של שמן הרחצה המקציף משלבת גם חומרים פעילים בסיס חומצת אמינו, סקוואלן וטריגליצרידים- ליפידים הידועים כמסייעים בריכוך והזנת העור בלחות מבלי לייבש את המחסום העורי.

כל המוצרים של המותג פותחו ע"י דרמטולוגים, נטולי בישום, לא מכילים פראבנים ומבוססים על טכנולוגיית  MVE הייחודית.  הטכנולוגיה הינה פטנט רשום, המשחרר את הסרמידים לעור, שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך ממשיך להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים וקליל מקנים לCeraVe  את האיכות והיעילות שלו.

 

אופן השימוש: יש לעסות על עור רטוב, ולשטוף עם מים. מתאים לתינוקות ומבוגרים ובמיוחד לעור יבש מאוד ומגורה.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ , תכולה 236  מ"ל.

99.90 ₪ , תכולה 473  מ"ל.

צילום: יחצ

את מוצרי CeraVe  סרווה, ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן