אופנהכתבה ראשיתנשיםצרכנותקהילה

מותג התכשיטים DANON למען קידום הנוער הלהטבי

10% מההכנסות במהלך חודש הגאווה יוקדש לבני הנוער הלהטבי – במכינת רות מקבוצת איגי

צילום: ליאור חסון
צילום: אסף לוי

מותג התכשיטים DANON  נרתם לרגל חודש הגאווה ומעניק תרומה למען  קרן ראשון לציון –  מכינת רות מקבוצת איגי. במסגרת זו,  במהלך יוני, חודש  הגאווה,  יתרום המותג דנון  10% מההכנסות, למען קידום הנוער הלהטבי.

לדברי אדיר פישר, סמנכ"ל השיווק של דנון: "בחרנו השנה לתרום לקרן ראשון לציון המאמינה בשיוויון מגדרי, חיבור וחשיפה של נוער להטב"י לשכבות נוספות באוכלוסיה ולהפך והכנה לשירות צבאי. כמו כן התרומה תסייע למכינת רות ששמה במרכזה את רעיון הקבוצה במבנה יסוד שבו יכול היחיד להתפתח, להשתחרר ולפעול. המכינה מציעה שנה של היכרות עם המבנה והתכנים של חיים בקבוצה, של הרחבת הפרספקטיבה, של אחריות על האחר ושל פיתוח יחסים אינטימיים וקונקרטיים עם יחידים משמעותיים נוספים. העובדה שהמכינה מכילה הגדרות זהותיות שונות, חברים הטרוסקסואלים ולהט"בים, מכל קצוות החברה הישראלית- ממצבת את הקבוצה כהתנסות מרכזית של קיום משותף וקונקרטי בין אנשים עם זהויות ורקעים שונים.

לבנת למפרט מנהלת מכינת רות מסרה: "אנו מברכים על החיבור עם דנון תכשיטים,  חברה ערכית ששמה דגש על עשייה חברתית ושמחים ליצור יחד אחריות משותפת הנוגעת לכלל האוכלוסייה".

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי,  שנוסדה ב-1975 ומייצר  את כל מוצריו בעבודות יד,  בבית מלאכה בתל-אביב, תוך הקפדה על איכות ללא פשרות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד. תכשיטי דנון מצופים זהב 24K או כסף טהור נטול-ניקל,תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים במיוחד. כל תכשיט נארז בקופסת מתנה מהודרת ומצורפת אליו תעודה, שמעניקה אחריות לשנה.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן