כתבה ראשית

מפורסמות הגיעו עם אמהותיהן לאירוע פתיחה תערוכה חדשה שהצטלמו יחד

10 מפורסמות הגיעו אמש עם אמהותיהן לפתיחת התערוכה "אמא יקרה לי" שנערכה בקניון עופר רמת אביב: הדוגמנית נועם פרוסט, מור סילבר, שמחה גואטה, שני גולדשטיין, הבלוגרית יובל כספית, לירז ברניס, סתיו סטרשקו, רומי נסט ורומי ספקטור.

מדובר בתערוכת צילומים בה צולמו המפורסמות עם אמהותיהן בלוק זהה בבגדי מעצבים ישראלים. המפורסמות ואימותיהן הגיעו והתרגשו מהתערוכה עד כדי דמעות ואף תרמו מבגדיהם לביגודית של "ויצו" ששולבה בתערוכה.

צילום אור גפן

מור סילבר סיכמה ואמרה: "לצערי אמא שלי בחו"ל ולא הצליחה להגיע, אך בזכותה אני האדם שאני היום" מור סיפרה לאנשים במקום שבנוסף להיותה אמא ל3 בנים קטנים היא גם אשת עסקים מצליחה ולאחורה פיתחה ליין של מצעים אורגנים מבמבוק.

הדוגמנית נועם פרוסט, הגיע עם אמה, הדוגמנית לשעבר ומגישת הטלוויזיה ענת בירן וסבתא. וסיפרו כי מחמיאים להן על הדמיון הויזואלי. כמו כן נועם סיפרה שיש מגוון פרוייקטים בדרך להן תהיה שותפה.

טלי בראל מנהלת השיווק של קניון עופר רמת אביב חתמה את האירוע ואמרה: "החלטנו ליזום שיתוף פעולה עם ויצו עמותה המנוהלת ומקדמת נשים. פעילות זו משלבת גם חוויה לקהל הרחב וגם את תרומתם – ערך משמעותי וחשוב לנו כחברה". לדבריה: "בתערוכה החדשה אנו נותנים כבוד לאימהות, הנשים שעיצבו עבורנו את האידיאל בתחומים רבים וכמובן גם לוקחות מהן השראה בכל מה שקשור לאופנה וסטייל."

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן