דעותטיפוחכתבה ראשיתנשים

תתאימי את שיגרת הטיפוח שלך לקיץ!

תתאימי את שיגרת הטיפוח שלך לקיץ!

כפי שכולנו יודעות, הקיץ הישראלי רווי בלחות וחם בצורה בלתי רגילה, ובכל שנה נדמה לנו כי מדובר בקיץ הכי חם שהיה עד כה. כפי שאנו מחליפים את הבגדים בארון מארון חורף לארון קיץ, כך גם כדאי לעשות בכל הנוגע לשגרת הטיפוח שלנו. בעוד בחורף הקר רובנו סובלות מיובש בעור אשר דורש עוד ועוד לחות, בקיץ אנו מתמודדות עם מזג אוויר חם ולח, זיעה ושמנוניות בעור הפנים כך שבהתאם, כדאי להתאים את מוצרי הטיפוח שלנו. לחות בחורף, קלילות בקיץ- זהו כלל האצבע אצל מרבית הנשים עם עור רגיל, יבש, שמן ומעורב.

קלילות היא מילת המפתח

כאמור, בקיץ בהתאם למזג האוויר חשוב לזכור כי קלילות היא מילת המפתח בכל הקשור בטיפוח העור, ואם נעמיס קרמים כבדים ושמנוניים ביום חם ושרבי, אנו נגלה כי לא מדובר במצב נעים כלל. שגרת הטיפוח בקיץ בשעות היום צריכה להיות מורכבת משטיפת פנים במים וסבון עדין על מנת להכין את העור ולנקות אותו מהזיעה והלכלוך שהצטבר בלילה. לאחר מכן ניתן להניח סרום עדין וקליל כמו סרום ויטמין C אשר בשילוב קרם הגנה מכפיל את האפקטיביות שלו ומעניק לעור מראה רענן ובריא, או סרום ניאצינמיד אשר מסייע לאזן את שומניות הטבעית של העור אשר מתגברת באופן טבעי במזג אוויר חם, ואף מסייע בהתמודדות עם פיגמנטציה ואדמומיות. לאחר מכן ניתן לבעלות עור יבש יחסית להניח קרם לחות על מנת לנצור בעור את הלחות הטבעית שלו ולהעניק מראה זוהר. לאחר מכן מגיע השלב החשוב ביותר, שנשים רבות מדלגות עליו- וחבל. מדובר כמובן בשלב קרם ההגנה.

קרם הגנה הוא החלק החשוב ביותר בשגרת הטיפוח שלך

העור שלנו על כל גווניו וצבעיו בנוי בצורה שקרני שמש מזיקות בשם UVA ו- UVB עלולות לפגוע בו, לגרום לכתמים בעור, להזדקנות העור וליצירת קמטים, ובמקרים חמורים גם לסרטן העור- מלנומה. לכן, השלב החשוב ביותר בשגרת הטיפוח, על כמה וכמה בקיץ כאשר השמש הלוהטת קופחת על פנינו הוא מריחת קרם הגנה. כיום ניתן למצוא בחנויות הפארם השונות, כמו גם בחנויות טיפוח מקצועיות וברשת האינטרנט מגוון רחב של סוגים של קרם הגנה, ולכן כל אחת תוכל לבחור בקרם ההגנה שמתאים לה בהתאם לגוון עורה, מרקם קרם ההגנה ובהתאמה שלו לסוג העור שלה (שומני, יבש, מעורב או רגיל).

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן